طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی مورد بحث، براساس شخصی سازی و بازی با ایده های جدید انجام شده. این ساختمان جدید در ماه می 2017 به عنوان شعبه اصلی این برند راه اندازی شد. در این مرکز که به عنوان مقصد زیبایی تعاملی شناخته شده و “خانه بازی با رنگ” نام گرفته، مشتری می تواند با لوازم آرایشی و محصولات موجود خلاقیت خود را به تصویر بکشد.

در طراحی این شعبه، ذات شیطنت آمیز برند حفظ شده ولی همزمان فضایی سطح بالا و مطمئن به وجود آمده که از فلسفه این برند آرایشی غافل نمانده. از جمله عناصری که به طراحی این برند اضافه شده میتوان به تعاملات دیجیتالی، سردرِ اصلاح شده و هویتی یکپارچه برای شعبه اشاره کرد.

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی قفسه محصولات فروشگاه لوازم آرایشی

محصولات این برند در سه طبقه این فروشگاه به نمایش و عرضه درآمده. به دنبال اصلاح و به روزرسانی سردر، در طراحی فروشگاه لوازم آرایشی هم از استانداردهای ساده و مُد روز پیروی شده که به محض ورود مشتری، چشم بیننده را به خود و نمایی از اشکوب ساختمان خیره می کند. شرکتی که طراحی این شعبه را به عهده داشت برای پیروی از قوانین خرده فروشی، از یک راهکار لایه بندی شده استفاده کرد:

نقطه تماس ضروری بین مشتری و فروشنده، با هدف بازتاب حراج های اصلی فروشگاه برای مشتریان هدف، طراحی شده. اما نقاط تماسی که امضای این برند محسوب می شوند، با هدف بالا بردن ارزش ها و پیشی گرفتن از رقبای این برند طراحی شده. این فروشگاه که پر از رنگ و طروات و شادابی است، بیننده را به یاد خانه ای می اندازد که از ترکیب جزئیات کلاسیک و مدرن برخوردار می باشد. مانند تمام شعبه های این برند، در این شعبه هم سقف صورتی رنگ معروف دیده می شود اما در این ساختمان از یک پالت دیگر هم استفاده شده تا همه این رنگ های صورتی را به توازن برساند.

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

ترکیب رنگ فروشگاه لوازم آرایشی

درب صورتی رنگ چشمگیری که در کنار سردر فروشگاه نصب شده، یک نقطه ایده آل برای عکاسی توریست ها محسوب می شود. نماد و نقطه فروش در نهایت سادگی و وضوح طراحی شده تا موتیف های معروف این برند که از طرح های مدور و قلب شکل تشکیل شده اند روی آن ها قرار بگیرند. در طراحی فروشگاه لوازم آرایشی در طبقه همکف یک میز بیضی شکل نصب شده که مشتری را به گشت و گذار بین محصولات و به اشتراک گذاشتن ظاهر جدید خود با دیگران تشویق می کند.

این میز با نورپردازی مدرن و آینه های دیواری چراغانی شده، روشن می شود. جزئیات کلیدی در طراحی شعب این برند مثل پارکت زمین و پنل های گرجستانی، با چندین مصالح و اثاثیه معاصر دیگر ترکیب شده. در طبقه اشکوب یک استودیوی مجزا تعبیه شده که خدماتی از قبیل یافتن بهترین رنگ برای هر مشتری را ارائه می دهد.
طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی دکور فروشگاه لوازم آرایشی

در این استودیو، اطلاعات جدیدی در اختیار مشتری قرار می گیرد. از جمله این اطلاعات میتوان به مراقبت های پوستی اشاره کرد که جزء امکانات منحصر به فرد این شعبه به شمار می رود. در این بخش چند نماد جدید معرفی شده و متخصصان پوست و زیبایی برای آموزش و مشاوره دادن در خدمت مشتری ها هستند. بخش های دیجیتالی هم از امکانات جدید این شعبه محسوب می شوند، کار آن ها پخش ویدئوهای آموزشی و معرفی محصولات جدید می باشد.

به عنوان مثال دخترها می توانند با استفاده از اسکنر رنگ پوست، مناسب ترین رنگ برای پوست خود را پیدا کنند. در طبقه دوم، با مضمونی به نام کارخانه رنگ مواجه می شوید که حتی از طبقه اول هم شخصی سازی بیشتری شده. به کمک تکنولوژی به روز زیبایی، مشتری می تواند رژ لب های سفارشی را باهم مخلوط کند. سپس محصول مورد نظرش را انتخاب کرده و نام خود را روی بسته بندی آن حک کند.

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

دکوراسیون مغازه آرایشی

نتیجه استفاده از این تکنولوژی در طراحی فروشگاه لوازم آرایشی، یک محصول کاملا فردی و شخصی است که مشتری با خود به خانه برده و از آن لذت میبرد. در سرتاسر فروشگاه، صدای شناخته شده این برند شنیده می شود که توصیه و پیشنهادهای مختلفی در زمینه آرایشی و بهداشتی به مشتری ها ارائه می کند. یک بخش مخصوص کادو و هدایا هم وجود دارد که سرِ مشتری را به نحوه های جالبی گرم می کند.

حضور شبکه های اجتماعی در تمام نقاط فروشگاه حس می شود، حتی یک فضای مخصوص برای عکس گرفتن و به اشتراک گذاشتن عکس ها هم وجود دارد. طراحی این فروشگاه، حاکی از پیشرفت این برند در طول سالیان دراز است. نشان می دهد که این برند در هر محله از رشد خود، به سطح بالاتری ترقی کرده و وارد دنیای معاصر شده، و همیشه جوانانی که به تازگی وارد بیست سالگی شده اند را به عنوان مشتری مورد هدف قرار داده. در حال حاضر دکوراسیون مغازه ، الگوی باقی شعب این برند بوده و نمادی قدرتمند از یک طراحی جذاب می باشد.

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

0 پاسخ
پیامتان را بنویسید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.7/5 - (3 امتیاز)
© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی آرین پاراکس می باشد.