طراحی دکور مغازه گل فروشی

دکوراسیون گل فروشی

طراحی یک مغازه گل فروشی نه تنها نقش مهمی در جذابیت و زیبایی محیط فروشگاه ایفا می‌کند، بلکه تأثیر زیادی بر تجربه خرید مشتریان نیز دارد. برای دکوراسیون گل فروشی معمولا از رنگ های شاد و آرام مانند صورتی و سفید و … استفاده می شود. همچنین استفاده از اکسسوری های جذاب در کنار گل ها، متناسب با سبک دکوراسیون مغازه خود، می تواند فضای زیبایی را ایجاد کند. 

مغازه گل فروشی مدرن

امروزه در سراسر شهر، مغازه های گل فروشی بسیاری وجود دارند. برای اینکه مغازه خود را نسبت به بقیه متمایز و خاص تر کنید، باید به طراحی و دکور مغازه خود اهمیت بسیاری بدهید.

هر چند داشتن یک مغازه گل فروشی مدرن هزینه بر باشد. باید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر فضای مغازه شما جذاب باشد قطعا مشتری های زیادی جذب می شوند، به تبع آن درآمد بیشتری خواهید داشت.

گل فروشی مدرن

ایده های بسیاری برای دکور مغازه گل فروشی مدرن وجود دارد. برای اینکه یک مغازه مدرن و شیک داشته باشید مهندسین ما در مجموعه آرین پاراکس، آماده مشاوره و کمک به شما هستند.

واتساپ آرین پاراکس

گل فروشی مدرن

اگر فضای مغازه شما بزرگ است، می توانید در گوشه ای از مغازه میز و صندلی های مدرن بچینید و با گل اطراف آن را دیزاین کنید. اینگونه هم فضای زیبایی برای عکاسی و جذب مشتری ایجاد می شود و هم مردم می توانند در آنجا کمی استراحت کنند.

دکور گل فروشی کوچک

خیلی از افراد تصور می کنند چون مغازه کوچکی دارند نمی توانند دکور مدرن و جذابی برای آن داشته باشند و مشتری کمتری نیز خواهند داشت، اما اینطور نیست. اگر طراحی دکوراسیون مغازه توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام شود و از متریال و رنگ های مناسب استفاده کنید، فضای مغازه بزرگ تر و شکیل به نظر می رسد.

گل فروشی صورتی

گل فروشی مکانی است که به افراد روحیه می دهد. بهتر است از رنگ های شاد برای دکور گل فروشی استفاده کرد اینگونه هم مغازه بزرگتر بنظر می رسد هم افراد آرامش بیشتری خواهند داشت. بخصوص برای دکور گل فروشی کوچک، بهتر است از رنگ های روشن و شاد استفاده شود.

گل فروشی کوچک

یکی دیگر از نکاتی که باید در دکور گل فروش کوچک رعایت شود، منظم بودن مغازه است. باید طوری طراحی داخلی مغازه را انجام داد که محصولات پراکنده نباشند تا باعث شلوغ به نظر رسیدن مغازه شود. به این منظور می توانید از شلف ها و قفسه های مختلف نیز استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید: دکور مغازه بستنی فروشی

نمونه مغازه گل فروشی کوچک

در این تصویر، طراحی مغازه گل فروشی کوچکی را مشاهده میکنیم که از رنگ صورتی برای دکور مغازه استفاده شده است. رنگ ملایم این مغازه، باعث شده فضای آن دلباز تر شود.

نمونه گل فروشی کوچک

فضای این مغازه بسیار منظم است. از شلف های چوبی برای نظم دادن و چیدن اکسسوری های مورد نیاز استفاده شده است.

ورودی گل فروشی

از توجه به ورودی مغازه غافل نشوید. اگر از ایده های جالب و زیبا برای ورودی مغازه خود استفاده کنید، باعث جلب توجه و جذب مشتری می شود. در این نمونه مغازه، از گل های صورتی رنگ زیادی، برای تزیین درب ورودی استفاده شده است که ظاهر زیبایی را برای مغازه ایجاد کرده است.

نمونه گلدان

اگر مغازه شما کوچک است و فضای زیادی برای قرار دادن گلدان های گل وجود ندارد، می توانید از این تصویر ایده بگیرید. گل ها را به این صورت که منظم تر نیز دیده می شود در مغازه خود قرار دهید.

نمونه دکور مغازه گل فروشی

این گل فروشی به تازگی تاسیس شده و از شرکت طراح داخلی خود خواسته ماهیت بانشاط کارش را در فضای داخلی مغازه منعکس کند. این شرکت تصمیم گرفت محیطی ایجاد کند که برای یک خرده فروشی مناسب بوده و همزمان تنوع و گوناگونی محصولات و طراحی های زیبایی در طراحی دکور مغازه گل فروشی که برای مشتریان روزافزون فروشگاه خلق می شود را به نمایش بگذارد.

طراحی دکور مغازه گل فروشی

 برای نشان دادن علاقه و توجه برند به جزئیات و طراحی، و اشتیاق شدیدشان به طراحی و فروش گل، از مواد طبیعی برای رنگ دادن به فضا استفاده شده. سازه های تمام قد از چوب افرا ساخته شده. رنگبندی طوسی، بِژ و سبز نعنایی به فضا آرامش معنوی می دهد. ورودی فروشگاه، با نهایت هنر و زیبایی شناسی دکور شده. به محض ورود با عطر دل انگیز شکوفه های تازه مواجه شده و همه حواس شما از جمله بینایی و بویایی غلغلک داده می شوند.

طراحی دکور مغازه گل فروشی

در طراحی دکور مغازه گل فروشی دور تا دور مغازه با قفسه های بزرگ دکور شده. این قفسه ها نقش سکو داشته و به بیننده اجازه می دهند تمام لوازم و محصولات تزئینی را به راحتی تماشا کند. دسته گل های مرتب و آرایش شده، روی پله های مدولار قرار گرفته و همراه با پایه ستون های نعنایی، فضا را زیباتر می کنند. این کار، ریتم افقی و جالبی به محیط داده و گل ها را براساس مشخصات ظاهری شان دسته بندی می کند.

طراحی دکور مغازه گل فروشی

وجود دفتر کار شخصی، یکی از مهم ترین خواسته های مشتری این پروژه بود. چون بیشترین درآمد این فروشگاه از تامین دکور و گل آرایی عروسی ها، مراسم شخصی و بزرگ است. به همین خاطر طراحی دکور مغازه گل فروشی حرفه ای، نمایانگر ماهیت فروشگاه بوده و فضا را متناسب با فعالیت آن تنظیم می کند. باید اعتراف کنیم که دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه ، با زمینه فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند کاملا هماهنگی دارد. رنگ های خنثی و نامحسوس و ظاهر سرزنده این فروشگاه، منعکس کننده خلاقیت و هنر و کیفیت خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می کنند.

 طراحی دکور مغازه گل فروشی  طراحی دکور مغازه گل فروشی

دکور گل فروشی با آجر

این گلفروشی به تازگی بازسازی و تغییر دکوراسیون داده شده. چالش پروژه طراحی دکوراسیون داخلی گل فروشی ، ایجاد پارتیشنی بود که به کسب و کار مغازه صدمه نزند و در عین حال، فضای فروشگاه را معاصر و تازه تر کند.

طراحی دکوراسیون داخلی گلفروشی برای حل این چالش، تنها یک راه وجود داشت: ساخت دیوارهای آجری حفره دار که نقش سطوح تزئینی خنثی را هم ایفا می کنند. این راهکار، به فروش بیشتر محصولات کمک می کند. 

طراحی دکوراسیون داخلی گلفروشی 

پارتیشن های آجری طوری چیده شده اند که بخش فروش و انباری را از هم جدا کنند. با این کار، آن بخش خالی و در ظاهر بیهوده فروشگاه، از نظر مخفی شده. حفره دار بودن سطوح آجری، ظاهر مغازه را یکدست کرده و پس زمینه جالبی برای مبلمان به وجود آورده. از مبلمان این فروشگاه می توان به جعبه های رنگ شده ای که مثل طاقچه روی دیوارها قرار گرفته، بطری هایی که داخل حفره های آجری قرار گرفته و محل تکیه قفسه های سنگی هستند، و گیاهانی که از حفره های روی دیوار آویزان یا روی زمین جلوی دیوارها قرار گرفته اند اشاره کرد.

دکوراسیون داخلی گل فروشی

حضور محصولات در طراحی دکوراسیون داخلی گلفروشی

حضور محصولات مختلف با رنگ و بافت های متنوع، که نیمه پایینی مغازه را اشغال کرده، باعث می شود خنثی بودن طراحی دکوراسیون داخلی گل فروشی چندان به چشم نیاید. این دیوارها درواقع مرزی بین دنیای طبیعی و مصنوعی کشیده اند. بالای دیوار با سطوح سرامیکی قرمز، و پایین آن با گیاهان سبز و طبیعی پوشیده شده. این ترکیب جذاب با نورپردازی داخلی مغازه زیباتر هم می شود. سایه گیاهان نیم تنه پایینی دیوار را تزئین می کند و بالای دیوار هم با نور چراغ هایی که از پشت حفره ها به بیرون می تابند روشن می شود. با کمک همین راهکارهای ساده و مقرون به صرفه، این فروشگاه که یک زمان بسیار تکراری و خسته کننده بود به یک فضای جذاب و باهویت تبدیل شد.

سخن آخر

طراحی دکور مغازه گل فروشی باید بگونه ای باشد که فضای دعوت کننده ای را برای مشتری ایجاد کند. این محیط باید بسیار منظم و زیبا در نمایش گذاشته شود. رعایت هارمونی رنگ ها در این مکان بسیار اهمیت دارد. نیاز است دکور مغازه توسط افراد مختصص و حرفه ای انجام شود. برای طراحی دکور مغازه گل فروشی خود می توانید با مشاورین ما در مجموعه آرین پاراکس در ارتباط باشید تا با انجام یک دکور زیبا برای گل فروشی شما مغازه شما خاص تر شود و مشتری های زیادی را جذب کنید.

دکمه تماس با ما

 
4.7/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ
پیامتان را بنویسید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی آرین پاراکس می باشد.