دکوراسیون نشیمن

نمونه کار دکوراسیون نشیمن و پذیرایی

در  طراحی دکوراسیون منزل اتاق نشیمن و پذیرایی از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که ساکنین آن و حتی مهمانان بیشترین زمان خود را در آن صرف می نمایند از این رو بعلت عمومیت این مکان نسبت به فضاهای دیگر منزل بهتر است دیزاین این فضا برای همه ساکنین آن دلنشین و دلپذیر باشد. در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی مانند هر فضای دیگری توجه به عناصر هویت ساز معماری داخلی از جمله  رنگ ، بافت ، نور و چیدمان مطرح است زیرا این عناصر با توجه به خصوصیات منحصر بفرد شان به فضا بعد و جلوه ای تازه می بخشند. در ادامه در طراحی اتاق نشیمن استفاده از اکسسوری‌ های مناسب با توجه به مقیاس و اندازه فضا حائز اهمیت است از این رو توصیه می شود از عناصر حجیم در فضاهای کوچک یا خارج از سبک دکوراسیون (کلاسیک ، مدرن ) و رنگ های نامرتبط بپرهیزید تا فضایتان را مطلوب‌تر و زیباتر نمایش دهد عناصری مانند مبلمان، پرده، فرش، دیوارکوب‌ها، لوستر و غیره عناصری هستند که می بایست با یکدیگر در هارمونی باشند، زیرا مجموع این اسباب و لوازم می‌تواند جلوه ای خیره‌کننده و درخشنده‌ را به خانه شما ببخشند. همچنین در دکوراسیون منزل ، از نور و نورپردازی منطقی و مناسب عدول نکنید. زیرا نورپردازی نقش بسیار اساسی و مهمی را ایفا می‌کند. استفاده از نور (طبیعی و مصنوعی) می بایست کاملا بجا و منطقی باشد، زیرا نور زیاد یا نور کم، هر یک مضرات خاص خود را به فضا می‌رساند و به زیبایی خانه تان آسیب می‌زند. برای داشتن فضایی مطلوب و جذاب اگر به دنبال ایده‌هایی در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی منزلتان هستید می توانید از خدمات شرکت آرین پاراکس بهره مند گردید.

مقالات مربوط به دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی

8 پاسخ
  1. عسگری گفته:

    با سلام ، هزینه ی طراحی دکوراسیون داخلی یک واحد 100 متری به چه صورت هست؟

    پاسخ
    • آرین پاراکس گفته:

      با سلام
      برای اعلام قیمت می بایست سبک طراحی و حجم کارها مشخص گردد لطفا چند عکس از وضع موجود ساختمان برای ما ارسال کنید تا جهت مشاوره با شما تماس بگیرند

  2. مداحی گفته:

    با سلام. برای دیوار پشت ال سی دی با سنگ آنتیک و کناف حدود رنج قیمت رو بفرمایید ممنون میشم.

    پاسخ
    • آرین پاراکس گفته:

      با سلام
      اگر طرحی دارید برای ما بفرستید تا برآورد قیمت کنیم

  3. عبدی گفته:

    سلام ، نمونه کارهای طراحی دکوراسیون بسیار زیبایی دارید. لطف میکنید بفرمایین مدت زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی واحد 100 متری حدودا چقدر هست؟

    پاسخ
    • آرین پاراکس گفته:

      سلام
      ممنون از توجه شما برای طراحی دکوراسیون داخلی واحد 100 متری 10 الی 12 روز زمان نیاز است

    • سارا محمدی گفته:

      سلام. کارهاتون بسیار خاص هستند .یه سوال داشتم چه متریال هایی بجز چوب میشه برای پشت تلویزیون استفاده کرد که مقرون به صرفه باشه؟

    • آرین پاراکس گفته:

      سلام
      می توانید از متریال کناف یا حتی رنگ استفاده کنید لطفا عکس ار فضاتون ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

پیامتان را بنویسید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی آرین پاراکس می باشد.